Splošni pogoji

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletnega nakupovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ter Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP).

Uporabniško ime in geslo

Ob registraciji v sistem spletne prodajalne pridobi obiskovalec uporabniško ime ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki, zato vas prosimo, da vnašate točne osebne podatke, saj bomo le tako zmožni z vami vzpostaviti stik v primeru obvestil glede vašega naročila.

Načini plačila

Pri spletnem nakupovanju ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu blaga (plačilo po povzetju)

  • preko Pay Pal-a

Ponudnik izda račun na elektronski naslov stranke z nazorno razčlenjenimi stroški. Obvestilo kupcu o možnosti odstopa od pogodbe ter potek vračila blaga je zajeto v Splošnih pogojih poslovanja. Priporočamo vam, da si splošne pogoje poslovanja natisnete in shranite.

Veljavnost ponudbe

Cene se lahko spremenijo brez predhodne napovedi. Roki veljavnosti akcijske ponudbe veljajo do preklica. Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Ponudba velja do preklica.

Cene

Vse cene so izražene v evrih (€) in vsebujejo DDV. Cene ne vključujejo stroškov dostave blaga.

Plačilo poštnine

Poštnino krije kupec. Znesek poštnine je fiksen in znaša 4,90 EUR.

K znesku na računu kupec doplača provizijo za plačilo po položnici, ki ga zaračuna Pošta Slovenije (velja pri naročilu s plačilom po povzetju). Znesek provizije znaša 1,68 EUR.

Način in rok dobave

Ponudnik se zavezuje, da bo kar najhitreje odposlal naročene izdelke. Večino naročil, ki jih na delovni dan prejmemo do 13.00 ure, odpošljemo še isti dan oz. najkasneje v roku 4 delovnih dni. V primeru, da določenega izdelka ni na zalogi in bo dobava daljša od 4 delovnih dni, vas o tem nemudoma obvestimo preko telefona oziroma elektronske pošte. Še enkrat vas prosimo, da zavoljo tovrstnih obvestil ob prijavi v sistem vpisujete točne podatke.

Izdelke dostavlja naš poslovni partner Pošta Slovenije. V primeru, če želite izbrati drugačen rok in plačilo dostave od zgoraj navedenega, se morate o tem predhodno dogovoriti s ponudnikom.

Vaše naročilo (sklenjena pogodba)

Predstavitev izdelkov v spletni trgovini ni pravno zavezujoča ponudba, ampak predstavlja spletni katalog. S klikom na gumb "Pošlji naročilo" odpošljete zavezujoče naročilo z vsebovanimi izdelki, ki se nahajajo v košarici v naš sistem obdelave naročil. Potrditev vašega naročila boste prejeli preko avtomatske elektronske pošte. Ta e-poštna potrditev predstavlja sklenitev kupoprodajne pogodbe.

Vračilo blaga

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima kupec pravico, da v 15 dneh ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok za uveljavljanje te pravice začne teči od dneva, ko je kupec sprejel blago.

Če je kupec blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago nerabljeno, nepoškodovano in nespremenjeno odposlati ponudniku v 30 dneh po sporočilu o odstopu od pogodbe, razen če je blago rabljeno, uničeno, poškodovano, izgubljeno, ne da bi bil za to kriv kupec. Kupec lahko ponudnika o odstopu od pogodbe obvesti preko elektronske pošte info@relaxroll.com ali na telefonsko številko 031 203 602. Sicer pa zadošča, da kupec prejeto blago vrne v roku za odstop od pogodbe, kar se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Ponudnik bo kupcu nemudoma vrnil vsa opravljena plačila, najkasneje pa v 30 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Plačilo vam bomo povrnili z nakazilom na vaš osebni bančni račun (tega nam morate v postopku vračila sporočiti). Gotovine ne izplačujemo. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.

Kupec lahko vrne tudi blago, ki je bilo uničeno ali poškodovano ob prevozu. V tem primeru ponudnik opravi zamenjavo izdelka na svoje stroške. V primeru, da je poškodba na pošiljki, nastali zaradi prevoza, vidna, lahko kupec takšno pošiljko zavrne takoj pri dostavi.

Pravica do zasebnosti

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov pred izgubo, zlorabo ali nepooblaščenim dostopom v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVPot). Podatki bodo uporabljeni zgolj za komunikacijo z uporabnikom. Na podlagi vaše privolitve bomo vaše osebne podatke uporabljali izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in komuniciranja z vami - trženje in seznanjanje z novostmi preko različnih komunikacijskih sredstev. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi.

Odveza odgovornosti

Ponudnik redno skrbi za ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh, vendar pa se lahko lastnosti izdelkov, njihova dostopnost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.

Fotografije izdelkov v večini primerov prikazujejo avtentičen videz izdelka, kljub temu pa so lahko včasih zgolj simbolične in ne zagotavljajo nujno lastnosti izdelka.

Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ugovore, pripombe, zahtevke in izjave lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti info@relaxroll.com.

Ponudnik se obvezuje, da bo najkasneje v 5 delovnih dneh kupcu potrdil, da je pritožbo prejel in mu sporočil, kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Želimo vam prijetno in ugodno nakupovanje ter se vam zahvaljujemo za zaupanje.

Relaxroll.com