Zabava in dobro počutje

Tek je moje ravnovesje

Tek je življenjska kvaliteta. Pomeni dobiti jasno glavo, oditi proč od vsega, uživati na prostem s prijatelji in mimogrede doseči sanjsko postavo.
Preprosta, spregledana korenina ali kamen, ob katerega se lahko spotakneš lahko življenjsko kvaliteto kar močno  zamaje iz  ravnovesja; ste frustrirani, se ne morete več soočati z vsakodnevnim stresom in pridobivati pričnete telesno težo.

Da tako daleč ne bi prišlo, smo se ukvarjali z vašimi cilji in ultraSPORTS sistem prilagodili za vas – z njegovo pomočjo vas korenine ali kamenje ne bo več vrglo iz ravnotežja; vaš imunski sistem bo po vsakem treningu okrepljen in posledično boste izgubili še dosti teže.

 

Train

Za popolni tekaški užitek naj bo vaš trening raznolik. Ta naj vsebuje dolge prijetne teke, kot tudi kratke intenzivne enote. Ta trening zagotavlja, da vzpodbudite metabolizem in s tem lažje izgubite odvečne kilograme.

Priporočilo:

Trenirajte 2 – 3 krat tedensko in dopolnite trening z 2 – 3 enotami 5 minutnega Tabata-treninga (8 x 20 sekund obremenitev z 10 sekundnim počitkom; na koncu 3 vaje za krepitev).

 

Base

Če želite priti v formo in zmanjšati težo, pomaga prehrana z manj ogljikovimi hidrati, več beljakovinami in pametna z maščobami. Izpustite prigrizke in se osredotočite  na 2 – 3 obilne obroke.

Priporočilo:
Za izboljšanje presnove in pri tem telo pripraviti na razgrajevanje maščobe in ga hkrati postaviti v ritem treninga, izpustite enkrat dnevno zjutraj ali zvečer enega izmed glavnih obrokov. Privoščite si takrat odmerek Level X-a (koncentrirane sirotkine beljakovine z manj kot 2 grama ogljikovih hidratov na odmerek).
 

Protect

Za brezskrbno uživanje v naravi, brez  presenečenj in spotiki, potrebujemo stabilno vezivno tkivo. V ta namen potrebuje vaše telo naravno silicijevo kislino, ki jo najdemo predvsem v živilih: ovseni kosmiči, rjavi riž, proso in banane. Prav tako bodo vaši lasje, koža in nohti veseli prehrane bogate s silicijevo kislino.

Priporočilo:
Da bodo vaša vezivna tkiva, koža, lasje in nohti najbolje založeni, se morati prehranjevati s hrano bogato s silicijevo kislino. Rastlina, ki je najbolj bogata s silicijevo kislino je preslica in te priporočamo uživati 1 čajno žličko dnevno v preparatu Ackerschachtelhalm. Če Ackerschachtelhalm ne bo zadosti, ga dopolnite z Chonsamin-om in Kollatin-om.
 

Perform

Duševno slabosti se lahko pojavijo vedno. Da se lahko varno pripelješ  domov je lahko energija za možgane zelo koristna. V nasprotnem primeru ne potrebujete ničesar, razen vode.

Priporočilo:
Za majhen energijski dodatek med tekom vam priporočamo, da na vsak tek s seboj vzamete Gel-Chip.
 

Recover

Vsak trening najprej oslabi imunski sistem. Zaradi tega moraš svoje telo oskrbeti s pravilnimi hranili.

Priporočilo:
Popij po vsakem treningu kozarec Refresher-ja. V njem sta vsebovana tako cink kot tudi selen, ki pripomoreta k ravnovesju imunskega sistema.

Na kratko

 

TRAIN

Dodaj k svojemu tekaškemu treningu tedensko 2 krat 5 minutni Tabat trening.

BASE

Prehranjujte se z manj ogljikovimi hidrati, več beljakovinami in pametno z maščobami. Vedno znova izpustite kakšen obrok in ga nadomestite z odmerkom Level X-a.

PROTECT

Uživaj vodotopno silicijevo kislino (=Ackerschachtelhalm). Če Ackerschachtelhalm ne bo zadosti, ga dopolni z Chonsamin-om in Kollatin-om.

PERFORM

Bodite pozorni, da med tekom ostanete mentalno stabilni. Za vsak slučaj vedno vzemite s seboj na tek Gel-Chip, če bi slučajno zmanjkalo energije.

RECOVER

Da boste po treningu sveži in imeli moč za nove podvige, popijte po vsakem treningu kozarec Refresher-ja.