Tekmovalec za užitek

Tek mi daje tisto nekaj…

Tek je življenjska kvaliteta. Pomeni dobiti jasno glavo, oditi proč od vsega, uživati na prostem s prijatelji in mimogrede doseči sanjsko postavo. Spregledana korenina ali kamen, ob katerega se spotakneš, lahko življenjsko kvaliteto kar močno  zamaje iz  ravnovesja; ste frustrirani, se ne morete več soočati z vsakodnevnim stresom in pridobivati pričnete telesno težo.

Da tako daleč ne bi prišlo, smo se ukvarjali z vašimi cilji in ultraSPORTS sistem prilagodili za vas – z njegovo pomočjo vas korenine ali kamenje ne bodo več vrgli iz ravnotežja; vaš imunski sistem bo po vsakem treningu okrepljen in posledično boste izgubili še nekaj kilogramov.

 

Train

Za popolni tekaški užitek naj bo vaš trening raznolik. Ta naj vsebuje dolge prijetne teke, kot tudi kratke intenzivne enote treninga. Ta trening zagotavlja, da vzpodbudite metabolizem in s tem lažje izgubite odvečne kilograme.

Priporočilo:

Trenirajte 2 – 3 krat tedensko in dopolnite trening z 2 – 3 enotami 5 minutnega Tabata-treninga (8 x 20 sekund obremenitev z 10 sekundnim počitkom; na koncu opravite 3 vaje za krepitev).

 

Base

Če želite priti v formo in zmanjšati težo, pomaga prehrana z manj ogljikovimi hidrati, več beljakovinami in koristnimi maščobami. Izpustite prigrizke in se osredotočite  na 2 – 3 glavne obroke.

Priporočilo:
Za izboljšanje presnove, da bo telo pripravljeno na razgrajevanje maščobe in hkrati postavljeno v ritem treninga, izpustite enkrat dnevno, zjutraj ali zvečer, enega izmed glavnih obrokov. Takrat si privoščite odmerek napitka Level X, ki vsebuje kvalitetne koncentrirane sirotkine beljakovine z manj kot 2 grama ogljikovih hidratov na odmerek.
 

Protect

Za brezskrbno uživanje v naravi, brez  presenečenj in spotik, potrebujemo stabilno vezivno tkivo. V ta namen potrebuje vaše telo naravno silicijevo kislino, ki jo najdemo predvsem v ovsenih kosmičih, rjavem rižu, proseni kaši in bananah. Prav tako bodo prehrane s silicijevo kislino veseli vaši lasje, koža in nohti.

Priporočilo:
Da bodo vaša vezivna tkiva, koža, lasje in nohti najbolje založeni, se morate prehranjevati s hrano bogato s silicijevo kislino. Rastlina, ki je najbolj bogata s silicijevo kislino je preslica. Priporočamo, da jo uživate 1 čajno žličko dnevno v dodatku Ackerschachtelhalm. Če Ackerschachtelhalm ne zadosti vaših potreb, mu dodajte Chonsamin in Kollatin.
 

Perform

Mentalne slabosti, ko možganom primanjkuje energije, se lahko pojavijo kadarkoli. Za varno vožnjo do doma, je energija za možgane zelo koristna. V nasprotnem primeru potrebujete le vodo.

Priporočilo:
Za majhen energijski dodatek med tekom vam priporočamo, da na vsak tek s seboj vzamete ultraGel-Chip.
 

Recover

Vsak trening oslabi imunski sistem. Zaradi tega moraš po njem svoje telo oskrbeti s pravilnimi hranili.

Priporočilo:
Popij po vsakem treningu kozarec napitka Refresher. ultraSPORTS Refresher vsebuje tako cink kot tudi selen, ki pripomoreta k ravnovesju imunskega sistema.

Na kratko

 

TRAIN

Dodaj k svojemu tekaškemu treningu 2 krat tedensko 5 minutni Tabata trening.

BASE

Prehranjujte se z manj ogljikovimi hidrati, več beljakovinami in koristnimi maščobami. Vedno znova izpustite kakšen obrok in ga nadomestite z odmerkom napitka ultraSPORTS  Level X.

PROTECT

Uživaj vodotopno silicijevo kislino (=Ackerschachtelhalm). Če Ackerschachtelhalm ne bo zadosti, ga dopolni z dodatkom Chonsamina in Kollatina.

PERFORM

Med tekom poskrbite za mentalno stabilnost. Na vsakem teku imejte s seboj ultraGel-Chip, ki bo poskrbel, da vam nikoli ne bo zmanjkalo energije.

RECOVER

Za svežino po treningu in moč za nove podvige, po vsakem treningu popijte kozarec napitka ultraSPORTS Refresher.