Hujšanje

3, 5, 10 kg ali morda kaj več?

Izgubiti odvečne kilograme ni tako težko, kot si mislimo. Upoštevati moramo le nekaj nasvetov prehranjevanja in gibanja in biti odločni, da si tega res želimo. Poglej se v ogledalo…Tam vidiš osebo, ki lahko največ naredi za tvojo postavo.

Da ti bo lažje doseči cilj, smo ultraSPORTS sistem prilagodili prav za tebe. V njem najdeš najpomembnejše napotke za prehrano in gibanje, da boš tvoj cilj lahko izpolnil brez izjem, prepovedi in obžalovanja.

 

Train

Tisti, ki želijo izgubiti težo, se morajo gibati. Seveda, mišice porabljajo energijo in s tem ropajo kalorije. Da gibanje ne bo postalo mučenje, ampak zabava, mora zato biti pestro in raznoliko. Zato naj bodo udobnim tekom in sprehodom vključene tudi kratke (5 minutne) hitre, intenzivne in krepilne enote. Te kratke enote bodo tvoj metabolizem pripravile na višje obrate delovanja.

Priporočilo:

Pojdi 2-3 krat na teden udobno teči ali temeljito in hitro hoditi. Izpopolniš lahko tvoj trening 2-3 krat na teden, s kratkimi, hitrimi in krepilnimi enotami. (V ta namen dviguj kolena izmenično z visoko hitrostjo do 8 x 20 sekund na mestu z vmesnim 10 sekund počitka. Za največjo učinkovitost, lahko ob koncu te 5 minutne enote dodaš še krepilne vaje npr. sklece).

 

Base

Nepriljubljeni kilogrami niso le posledica pomanjkanja gibanja, temveč tudi rezultat napačne oblike prehranjevanja. Poskrbite za svojo prehrano. V idealnih razmerah naj bi bila ta z nizko vsebnostjo ogljikovih hidratov, visoko vsebnostjo beljakovin in malo maščobami. Da bi povečali presnovo maščob in s tem vklopili turbo, morate izpustiti prigrizke in se osredotočiti na 2-3 obsežna glavna obroka.

Priporočilo:
Prehranjujte se z nizko vsebnostjo ogljikovih hidratov, visoko vsebnostjo beljkovin in pametno z maščobami. Izpustite za »turbo« metabolizem kakšen obrok in ga kompenzirajte z odmerkom napitka Level X. Pri preostalih dveh glavnih obrokih lahko brez kesanja na polno zgrabiš žlico.
 

Protect

Če že lepo, potem vsaj pravilno! Polovične stvari ne obstajajo. K lepi postavi spadajo tudi brezhibna koža, lepi lasje in čvrsti nohti. Za vse to potrebuje vaše telo  silicijevo kislino. S silicijevo kislino bogati so še posebej: ovseni kosmiči, rjavi riž, proso, banane in posebni rastlinski izvlečki.

Priporočilo:
Da bodo vaša vezivna tkiva, koža, lasje in nohti najbolje založeni, se morati prehranjevati s hrano bogato s silicijevo kislino. Rastlina, ki je najbolj bogata s silicijevo kislino je preslica in te priporočamo uživati 1 čajno žličko dnevno v dodatku Ackerschachtelhalm.
 

Perform

Dan je poln izzivov, ki jih je treba premagati. Da boste imeli dovolj moči, vzdržljivosti in živcev pri svojih vsakodnevnih izzivih, morate zaužiti čez dan dovolj zelenega ali belega čaja, kave in vode, dodatno energijo pa pridobiti s temno čokolado in oreščki. Da ne boste padli v sladkorno luknjo, se odpovejte pecivu.

Priporočilo:
Če boste med obroki začutili večjo lakoto, vam lahko pomagajo oreščki, temna čokolada ali dodatni odmerek napitka Level X, da boste lažje premostili lakoto do naslednjega obroka.
 

Recover

Trening zna biti izčrpajoč. Da boste tudi po treningu oz. aktivnosti imeli moč za nove podvige morate svoj imunski sistem po napornih treningih okrepiti. Snovi, ki krepijo imunski sistem so: cink, selen, sirotkine beljakovine; zelišča: ingver, kurkuma, čili in temna čokolada.

Priporočilo:
Da se ponovno sestavite, popijte kozarec napitka Refresher po napornih treningih. Refresher vsebuje sirotkine beljakovine, cink, selen in tako pripomore k ravnovesju imunskega sistema.

Na kratko

 

TRAIN

Izvajajte 2 – 3 treninge tedensko. Dodajte 2 – 3 kratke, hitre in krepilne 5 minutne enote v svoj program treninga.

BASE

Prehranjujte se z manj ogljikovimi hidrati, več beljakovinami in pametno z maščobami. Vedno znova izpustite kakšen obrok in ga nadomestite z odmerkom napitka Level X.

PROTECT

Uživaj vodotopno silicijevo kislino (=Ackerschachtelhalm). Če Ackerschachtelhalm ne bo zadosti, ga dopolnite z dodatkom Chonsamina in Kollatina.

PERFORM

Za dovolj energije v dnevu si v miru privošči kavo ali zeleni čaj s koščkom temne čokolade ali oreščki.

RECOVER

Če si po treningu utrujen in potrebuješ moč za pred tabo ležeče podvige, popij kozarec napitka  Refresher.